Zűrzavar a süti tájékoztatók körében

Zűrzavar a süti tájékoztatók körében. A GDPR rendelet és jelenleg hatályos Információszabadságról szóló 2011. évi CXII. törvény 2018. július. havi módosításának hatályba lépése óta még nem telt el sok idő, a kérdések viszont csak sokasodnak a süti tájékoztatókkal kapcsolatban mind ügyfeleink részéről, mind a felhasználók részéről. Sarkalatos pontnak számít a fenti jogszabályoknak való megfelelésnél, hogy egy honlap hogyan kezelje az úgynevezett cookiekat (sütiket). Adatvédelmi szakértők körében már 2011. óta komoly aggályokat vet fel a jogszabályoknak való megfelelés, hiszen az Európai Parlament többször újra gondolta ezek szabályozását. Egy biztos, a weblapok használnak sütiket, hisz ezek a felhasználó segítését szolgálják elsősorban és engedélyeztetni kell őket a felhasználóval.

  • 2018-09-13 13:56:50
  • Admin
Tovább »

A GDPR hajrázás tanulságai

Május 25-től hatályos az Európai Unió új adatvédelmi rendelete, köznapi nevén a GDPR, amelyről még mindig sok tévhit kering. A vállalkozások kevés segítséget kaptak a megfeleltetéshez, a legtájékozottabb cégvezetők is sötétben tapogatóznak a jogszabályok, büntetések és szükséges lépések között.

  • 2018-07-10 13:54:02
  • Admin
Tovább »

Az új adatvédelmi rendelet – adatvédelmi tájékoztató

Miért van szükség új adatvédelmi rendeletre? Mit kell tartalmaznia egy adatvédelmi tájékoztatónak? Mely cégeknek kötelező adatvédelmi tisztviselőt alkalmazniuk? Lássunk most egy kis ízelítőt a jövő évtől várható adatkezelési szabályokból!

  • 2017-09-01 13:50:04
  • Admin
Tovább »

3 érv, amiért érdemes elolvasni a webshop vásárlási feltételeket!

Manapság egyre többen élnek a webáruházakban történő online vásárlás nyújtotta előnyökkel. Gyakran előfordul azonban, hogy a webshopok nem tájékoztatják megfelelően fogyasztóikat az webshop vásárlási feltételekről, vagy működésük nem felel meg a jogszabályi rendelkezéseknek. Ismerjünk meg néhány hasznos tippet, amellyel felvértezve nyugodtabban szörfözhetünk az internetes kereskedelem világában!

  • 2017-08-26 13:41:55
  • Admin
Tovább »

Mi is az a CRM?

Az ügyfélkapcsolat-kezelés (Customer Relationship Management - CRM) fogalma egy cég partnerei felé irányuló folyamatainak leírására vonatkozik. A CRM szoftver célja, hogy ezeket a folyamatokat támogassa, illetve hogy jelenlegi és potenciális ügyfelekkel kapcsolatos információkat tároljon.

  • 2014-09-14 14:16:41
  • Admin
Tovább »

Új elektronikus szolgáltatások segítik a projektek gyorsabb, hatékonyabb megvalósítását

Az uniós forrásokat kezelő intézményrendszer az elmúlt években a hazai közigazgatásban elsők között vezetett be ügyfélbarát szolgáltatásokat. A pályázatkezelés, a projektvégrehajtás európai szinten is példaértékű elektronizálása nyomán a pályázók, kedvezményezettek munkáját - a pályáztatás több kulcsfontosságú szakaszában is - papírmentes, internetes ügyviteli folyamatok támogatják.

  • 2014-07-17 14:12:59
  • Admin
Tovább »